Kaiken uuden alku!💛

Kaiken uuden alku!

Hei vain maailma, internet ihmiset!
Olen pitkään miettinyt miten voisin yhdistää pari lempi asiaani mitä tykkään tehdä: Kuvien ottaminen, niiden muokkaaminen ja tälläisiä nettiin liittyviä asioita! Yhtenä päivänä keksin että voisin aloittaa blogin! Siinä saan kirjoittaa omia ajatuksia päästä pois ja tehdä asioita mitä rakastan.💗

Olen Ylä-Astellainen tyttö Suomesta ja tykkään todella paljon tanssista. Yksi lempi kirjoistani on: Girl Online. Kovinkaan moni ei välttämättä tiedä sitä, mutta luulisin että aika moni tietää Zoellan! Hän, juuri hän on kirjoittanut kyseisen kirjan. Siinä seurataan Lukioon menevän tytön elämää Romaanin muodossa. Olen lukenut kaksi ensimmäistä kirjaa ja niiden sisällöt ovat muuttaneet itseäni ja ajatusmaailmaani aika paljon.😊

Jotkut saattavat nyt kysyä: Miksi aloitin blogin? Ja miten päädyin tähän? Minäpä kerron teille.💛Olen pitänyt instagramissa sellaista fanisivua yhdelle sarjalle. Tiedätte varmaan jos tykkää jostain laulajasta, kirjailiasta tai esimerkiksi näyttelijästä. Ja tekee sille tilin instagramiin ja julkaisee vaikkapa siitä muokkauksia, ajatuksia, kuvia jne. No siellä olen aika paljon tykännyt puhua ja kirjoittaa pitkiä kuvatekstejä. Instagram on iso paikka ja olisin voinut sinnekkin voinut tehdä ns. "blogin." Mutta haluan tuoda ajatukseni, ideani ja vinkkini muuallekkin maailmaa.💜 Voimme pitää tätä vähän niinkuin päiväkirjanamme. Kerrottaisiinko toisillemme hauskoista asioista ja jaetaan vinkkejä keskenämme?😊🙌

Näin aluksi pidän kommentit niin ettei näihin postauksiin pysty kommentoida. Haluan rauhassa tutustua tähän "blogi" elämään tai rutiiniin, mutta myöhemmin kyllä avaaan ne.😊 Ihanaa jos kiinostuit blogistani ja aiot jatkoossakin seurailla tätä! Oon haaveillu tästä niin kauan ja nyt tää on totta. En voi uskoa että tänään pääsin aloittamaan blogin. Suur kiitos jo nyt teille ja nähdään seuraavissa postauksissa!💓

Kommentit

Suositut tekstit