Joulun odotusta ja jouluisia asioita🎅✨

Moi!

Onko teillĂ€ ollut tĂ€nÀÀn mukava pĂ€ivĂ€? ItsellĂ€ni on, menin ulos kaverien ja siskon kanssa. Yks parhaista pĂ€ivistĂ€ tĂ€ssĂ€ vuodessa💗😂.No mutta minulla alkoi eilen Syysloma ja olen niin kiitollinen, ettĂ€ pÀÀsen edes hetkeksi rentoutumaan tĂ€stĂ€ koulu vilskeestĂ€ ja hĂ€linĂ€stĂ€đŸ™Œ.

Syysloma on ihanaa aikaa ja syksy muutenkin, mutta kyllĂ€ se mun sisĂ€inen jouluihminen on tullut ulos ajat sitten.🎅 Joululauluja vĂ€hĂ€n vĂ€liĂ€ lauleskelen, haluaisin ettĂ€ joulu tulisi ja saisi alkaa sisustamaan omaa huonetta. Joulukalenterin avaaminen ja kaikki se lahjojen hankinta🎁🎄.

Joulu on niin ihanaa aikaa niinkuin kaikki tietÀÀ!!💗 Joten haluan tuoda sen tĂ€nnekkin. Joulukuun mittaa alan laittamaan tĂ€nne jouluaiheisia postauksia. Sisustus, outfit, jouluherkkuja ja lahja aiheisia postauksia yritĂ€n ainakin toteuttaa☺. Ajattelin aluksi ettĂ€ voisin joka adventtisunnuntai laittaa jouluun liittyvĂ€n postauksen, mutta niitĂ€ tulee aika runsaasti joten laitan useammin niitĂ€đŸ’“.

Muitakin aiheita löytyy jonkun verran joulusarjaan, mutta ilmoittelen niistĂ€ myöhemmin tai sitten saatte nĂ€hdĂ€ sen vasta 2 kuukauden pÀÀstĂ€đŸ˜đŸ’“.  Halusin keksiĂ€ tĂ€lle "sarjalle" jonkun kivan nimen. Olen pyöritellyt mielessĂ€ni: Joulu minun kanssani tai Christmas with me☺. Kummatkin tarkoittavat samaa asiaa, mutta eri kielellĂ€. MiltĂ€ teistĂ€ kuulostais vaikkapa: Christmas with me- Jouluisia herkkuja itselle ja muille?🎅🎄

Olen tĂ€stĂ€ niin innoissani, ettĂ€ melkein halkean😄. Odottaakohan kukaan teistĂ€ joulua tai onkohan kukaan teistĂ€ samalla tasolla jouluihminen kuin minĂ€?☺🎅 SiitĂ€ saan tietÀÀ ehkĂ€ sitten joskus kun avaan blogin kommentit. Sanon nyt tĂ€ssĂ€ vaan ettĂ€ siihen voi mennĂ€ vielĂ€ jopa parisen kuukautta aikaa😅. Mutta mutta... Jouluisia tunnelmia sinne, missĂ€ just sĂ€ ikinĂ€ luetkaan tĂ€tĂ€.🎄




Kommentit

Suositut tekstit