Miten sen kaiken sanoisikaan ääneen syksystä?🍁✨

Hei!

Mitä teidän ihmisten päivään kuuluu? Mun ihan hyvää.😊 Juuri nyt istun mun työpöydän äärellä ja katselen ulos. Ihana sää tuolla, tai no ihana tavallinen kotikatu. Syksy on kyllä ihanaa aikaa. Varsinkin syksyn värit ja ne kaikki ihanat syysillat!🍁

Tässä postauksessa ajattelin kertoa teille mun top 5 lempi juttua syksystä.

1. Värit! Niinkuin äsken sanoin värit ovat syksyssä yksi ihana asia!🌿Otin viimevuonna syksyn alussa sellaisen jalkakuvan, jossa näkyi ihanan punaisen ja oranssin värisiä lehtiä!😍 En löytänyt sitä mistään mun tiedostoista joten kuvitellaan se vaikka.

2. Valot ja lämmön tunne. Itselleni syksy tuo mieleen ihanat kadut joilla ihmiset kulkevat esim. Kaupungilla!😊 Ja sellailset instagram kuvat joissa on kahvi ja leivonnainen + taustalla ihmisjoukkoja kävelemässä ulkona. Noi katuvalotkin on ihania!💓

3. Lehtiikasat! Mikä oliskaan sen ihanempaa kuin hypellä lehtikasoissa syksyllä?🍁👌 Itse niissä pääsen harvoin hyppimään, mutta silloin kun pääsen ne ovat ainutlaatuisia hetkiä.😄💓

4. Nimipäivät, synttärit loma! Minulla itselläni on syksyllä nimipäivät💛. Minun parilla kaverillani on syksyn mittaa syntymäpäiviä ja niissä on kiva käydä👍. Syyslomat ovat ihania, koska sillon saa rentoutua ja ottaa vaan rauhassa.

5. Syysillat!🌌🍁 Juuri se yksi asia jota rakastan syksyssä. Kuvitelkaa tulette kaverilta tai kaupungilta. Menet saunaan ja sen jälkeen uppoudut kirjan, puhelimen tai läppärin ääreen jouluvalot yllä ja jotain naposteltavaa vieressä.😽✨

Oi että nyt tekis mieli mennä keittämään lämmintä mehua ja nappasta Girl Online tai Harry Potter niminen kirja nenän eteen😍👌. Kyllä mun täytyy vaan tunnustaa, että syksy on kiva ja ihana vuoden aika. Muistakaa viettäkää ihania hetkiä näiden syysiltojen parissa ja nauttia!💓
  




Kommentit

Suositut tekstit