Onko olemassakaan tyhmää unelmaa?✨

Onko olemassakaan tyhmää unelmaa?

Moi taas! ekana pakko sanoa: Olen niin kiitollinen teille. Mun ensimmäiseen postaukseen tuli jossain päivässä 74 tai 72 katselu kertaa😊. Suuret kiitokset sen lukeneille en voisi olla iloisempi. Muuta nyt kumminkin aiheeseen:

Aloin miettimään tässä yksi päivä, onko olemassa jokin haave tai unelma, joka voisi olla tyhmä? Keskustelin juuri silloin yhden mukavan ihmisen kanssa. Kysyin hänen unelmastaan nyt näin Ylä-Aste ikäisenä. Sen jälkeen kun hän oli kertonut sen, kerroin omani.

Mun oma haave tai unelma tällä hetkellä: Jossain tulevaisuudessa mä opiskelisin jotain kiintoisaa aihetta. Asuisin jossain yksiössä ja sivu työnä tai elämän kulun kanssa youtubettaisin tai bloggaisin.💛 Ja no tierenkin tällä hetkellä pidän blogia. Kysyin häneltä onko minun unelmani tyhmä, tai onko olemassa tyhmää unelmaa? Hän sanoi että ei ole. Itse tohon kysymykseen vastaisin samalla tavalla. Jokaisella ihmisellä on erillainen unelma ja mistä vaan voi oikeastaan haaveilla tai unelmoida.

Pienempänä mun unelma oli että saisin koiran. No meidän perheessä on ihmisiä jotka ei pysty olemaan koiran kanssa sisällä. Nyt isompana olen tajunnut miksen ikinä saanut sitä. Koiriin ja muihin lemmikkeihin menee aikaa ja työtä. Ja nyt kun ajattelen sitä olen kiitollinen siitä että elämä on mennyt just näin tähän asti.😄 Niinkuin näitte mulla on vaihtunut haaveiden tai unelmoitten kohde aikalailla näiden vuosien varrella. Se on fine mulle koska mitä siitäkin olisi tullut jos olisin kokoajan lukemassa koira kirjoja?😂 No ei nyt sentään.

Vaikka kaikki sanonnat onkin välillä vähän ärsyttävän kuuloisia, niin silti muistetaanhan aina se kannustuslause: Unelmien eteen pitää tehdä töitä, muuten niitä ei voi saavuttaa. Sillä jos en itse en uskoisi tohon sanontaan, en olisi nyt tässä. Mun rohkeus ja joidenkin ihmisten avulla olen just tässä nyt. Ihanaa iltaa just sulle siellä ruudun toisella puolella ja toivottavasti pidit postauksesta!?💛🍁

Kommentit

Suositut tekstit