Uusia sisustus ideoita & kuulumisia!💛

Helou!

Onko teillĂ€ ollut mukava viikko?? ItsellĂ€ni on ollut mahtava✨Minulla alkoi viimeviikon perjantaina syysloma ja sehĂ€n tarkoittaa sitĂ€ ettĂ€ huomenna jatkuu koulu😄. Millon te ootte viimeksi sisustaneet teidĂ€n huoneita? MĂ€ oon sisustanut tĂ€nÀÀn😂. Olen aika kova sisustus intoilija, sekĂ€ joulu intoilija🎅. NythĂ€n on vasta lokakuu ja mun huone on kokonaan sisustettu jouluiseksi😂💓.

SÀnky on huoneen pÀÀosa!

Jos jotain asiaa rakastan mun huoneessa niin sĂ€nkyĂ€! Se on sellanen pÀÀosa, jonka nĂ€en heti kun tulen huoneeseen ja se tuo sellasta vĂ€hĂ€n niinkuin "lisÀÀ tilaa." 🏡💜Olen kĂ€yttĂ€nyt noin vĂ€hĂ€n yli vuoden koristetyynyjĂ€ sĂ€ngyn pÀÀllĂ€, jonka olen todennut hyvĂ€ksi😄. Eilen kun aloin tekemÀÀn laatikoideni ja kaapien uudelleen siivousta aloin miettimÀÀn: Kuinka kauan toi tyynyasetelma on ollut tossa? Onko se vĂ€hĂ€n tylsĂ€?đŸ˜ș Kokeilin paria eri asetelmaan ja vihdoin sain haluamani asetelman💛✨.



PieniÀ sisustus esineitÀ siellÀ tÀÀllÀ

Minun mielestĂ€ huone on tehty tĂ€llĂ€isiĂ€ hienoja sisustus esineitĂ€ varten. Yksi ainutlaatuisimmista sisustus esineistĂ€ minun huoneessani on tekokukka😂💐. Sen lisĂ€ksi rakastan huoneessani olevia ledvaloja, jotka ovat olleet nyt työpöydĂ€llĂ€ni ympĂ€ri vuoden🎅🍁.



Erillaisia valon lĂ€hteitĂ€ esim. KynttilĂ€t, valoketjut✨

TĂ€tĂ€ teidĂ€n on ehdottomasti pakko kokeilla! Olen tainnut sanoa jollain toisella postauksella nĂ€istĂ€ "Valon lĂ€hteistĂ€". Mutta ne toimivat sisustus esineinĂ€kin aivan tĂ€ydellisesti💗. PienistĂ€ valoketjuista saa tehtyĂ€ erilaisiakin sisustus juttuja, kuin vain ketjuja. 

TĂ€ssĂ€ teille yksi niistĂ€: Tarvitset tĂ€hĂ€n jotkut pienet valot, patterin niille ja lasipurkin josta nĂ€kee lĂ€pi. 
Avaa lasi purkki ja sommittele valot jotenkin hienosti sen sisÀÀn ja laita purkki varovasti kiinni jottei ketju mene rikki😄.

Jos olisin vielĂ€ tĂ€ssĂ€ huomenna?🍁

Jos joku teistĂ€ tuntee minut tĂ€ydellisesti, niin tietÀÀ ettĂ€ rakastan sisustamista ihan kuollakseni😍. TĂ€mĂ€n pĂ€ivĂ€n aikana olen tajunnut tĂ€stĂ€ blogi jutusta taas yhden jutun: Tee sellaisia postauksia jotka oikeasti motivoivat ja tuntuvat hyvĂ€ltĂ€đŸ’“. Kun mĂ€ teen nĂ€itĂ€ postauksia, eteenkin tĂ€tĂ€ mulle tulee tosi hyvĂ€ mieli ja tÀÀ tuntuu oikealta😊👍. 

Toivottavasti sait nĂ€istĂ€ minun sisustus ideoista jotain edes irti ja kokeilet nĂ€itĂ€đŸ˜ș. TĂ€mĂ€ ns. "Postaus idea" tuli tĂ€nÀÀn pÀÀstĂ€ ja tuumin: MikĂ€s siinĂ€ mennÀÀs kirjotelemaan!😙🍁 Kannustan teitĂ€ kaikkia tekemÀÀn sellaisia postauksia joista tulee hyvĂ€ mieli. Joulusarjastani vielĂ€ sen verran ettĂ€ alan pikkuhiljaa toteuttamaan niitĂ€đŸŽ„. Olen suunitellut ihan tarpeeksi ja nyt eikun vain tekemÀÀn niitĂ€. Kaiken nĂ€köisiĂ€ postauksia on tulossa ja kaiken kaikkian niitĂ€ on varmaan jotkut: 6-8. 

Oikein mukavaa iltaa teille ja muistakaa aina vĂ€lillĂ€ sisustella teidĂ€n huonetta uudestaan😙💓. SiitĂ€ tulee hyvĂ€ mieli!✨


Kommentit

Suositut tekstit