Pitkäaikaiset suosikit 2017-2018❤

Moi!!

Tässä postauksessa ajattelin jakaa teille suosikki tavaroitani ja asioitani johon olen tykästynyt tässä 2017-2018 vuosien vaihteessa😊. Olen yrittänyt saada kauan aikaa jonkin postauksen tehtyä, mutta nyt pääsin vasta tekemään tälläisen kunnon postauksen. Toivottavasti tykkäätte tästä ja vaikkapa löydätte joitakin uusia juttuja mitä kokeilla🙌.

Kengät

 Olen käyttänyt näitä Andiamon kenkiä tuosta marraskuusta lähtien ja suosittelen vahvasti näitä. Sisältä pehmeät ja toimivat hyvin sekä nauhat vaihdettavissa.

Hygieeniatuote

Tässä on minun oma kombo kasvojen hoito tuotteista joita käytän. Toimivat hyvin ja jättävät iholle vähän sileyden tuntua, joka on itseni kohdalla plussaa. Suosittelen kokeilemaan näitä, jos et ole löytänyt vielä itsellesi kunnon kasvojen hoito tuotteita. Puhdistusaine ja kasvovesi ovat Biothermin ja kosteusvoide Lumenen. 

Kirja

 Tämä kirja on täydellinen valinta sellaiselle ihmiselle, joka ei pelkää melkein mitään. Vainka kirjan nimi onkin Yksi täydellinen päivä ja kannen sävy on pastellin sävyillä väritetty kirja itsessään tuo lukijalle yllätyksen. Kirjan aiheena on itsetuhoisuus ja siinä kerrotaan kahden henkilön itsetuhoisista ajatuksista. No löytyyhän sieltä kirjasta myös vähän romantiikkaa joka saatta pehmittää tunnelmaa. Jos kaipaat jotain uutta ja jännää, mene kauppaan tai kirjastoon ja lainaa tai osta tämä kirja. Jennifer Niven kirjoitti tämän kirjan ja olen niin iloinen, että pääsin lukemaan tämän kirjan.

Kauneustuote

Tätä kyseistä kynsilakkaa olen käyttänyt noin vähän yli kuukauden ajan ja olen ollut todella tyytyväinen lopputulokseen. Tämä kynsilakka on merkiltään Sally Hansen. Jos kirjoittaa nettiin: Sally Hansen Hard as Nails Xtreme wear, uskon että sillä löytyy paljon samanlaisia kynsilakkoja. Katsoin iste vähän aikaa sitten Noita kynsilakkoja netistä ja löysin paljon erisävysiä kynsilakkoja. Pinkkiä, Glitterimäisiä, mustia, hopeaa, punaista, valleansinistä, beigeä, liilaa ja kaiken muun värisiä kynsilakkoja. Suositus tätä viininpunaisen sävystä lakkaa vastaan on suuri. Sillä saa aika pitkäksi aikaa kynnet näyttämään hyviltä ja itsessään sävy on ihana.

Sisutustuote


Sain tämän ihanan viltin joululahjaksi. Se on erittäin pehmeä ja se on todella mukava kietoa itsensä ympärille, kun alkaa katsomaan jotain sarjaa. Käytän nykyään sitä "koristeena" sänkyni päällä. Tämä Housen viltti on monipuolinen: Sitä voi käyttää pehmusteena, koristeena ja melkein missä vaan.

Vaate


Tätä suosikki vaatetta oli todella vaikea miettiä, sillä viime aikoina olen saanut todella paljon ihania vaatteita kasapäin lisää. Mutta onhan se pakko myöntää että kun minä kerran olen jouluihminen, niin olihan minun aivan pakko ostaa viime vuonna edes yksi joulupaita. Paita on H&M: ästä. Tykästyin tähän paitaan todella paljon ja olen käyttänyt tätä tänäkin vuonna jo useamman kerran. Paita on pehmeä sisältä, eikä mitenkään ohut että sillä tulisi nopeasti kylmä.

Paras hetki

Siis on kyllä aivan pakko myöntää, että parasta hetkeä on todella vaikea sanoa tai miettiä ylipäätään. Kyllä on niin monet kerrat tultu naurettua itsensä ihan kipeäksi ja ratkettua onnesta, mietittyä kuinka onnellinen silloin on ollut, tapahtunut jotain ihmeellistä tai mahtavaa tai tultu vietettytä taas jällen kerran yksi täydellinen päivä. Mutta ehkä se päivä jolloin joululoma alkoi oli yksi parhaista. En osaa sen paremmin perustella kuin, että se kun pääsee koulusta lomalle, koristelee perheen kanssa kuusen ja katsoo perheen kanssa vielä yhden parhaimman joululeffan ikinä on vain parasta ikinä. 

Paras leffa/Sarja

Vaikka tulikin katsottua tänä jouluna varmaan paras leffa ikinä ja onhan niitä suosikki leffojani ja sarjojani jonkin verran Netflixissä. Esim. Dance-off, One canche, two dance, Mako mermaids, Modern Family, Mc2 Project, Twigliht, Beauty and the Beast, Cinderella, Honey 2, Step up revolution, Päivä New Yourkissa. Niin silti tavallinen TV-sarja menee kaiken yli. Varmaan monikin tietää Uuden päivän. En vain tiedä miten kuvailisin sanoilla tuota sarjaa. Uusi päivähän on Draama-komedia -sarja. Olen katsonut sarjaa kohta 3 vuotta, mutta silti olen ehtinyt rakastua siihen ja se on minun elämäni.



Kommentit

  1. Moi! Olipas kiva idea tämä postaus. Ihania suosikkeja sulla :) Jotain noista voisi itsekin kokeilla, mutta kasvojen hoidossa suosin omalle ihotyypille sopivia tuotteita. Olisi kiva lukea storytime-postauksia, vaikka jostain sulle tärkeästä tapahtumasta tai aiheesta.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit