Q&A💛

Heips!!

Ihan aluksi haluan kiittää kaikkia, jotka ovat lukeneet tämän vuoden ensimmäisen postauksen. Oli ihanaa nähdä miten paljon teitä ihmisiä, näitä mun höpöttelyjä lukee😊. Kun minulla meni vähän ohi viimevuonna se Christmas tag, niin päätin sitten näin vuoden alkuun tehdä perintseisen Q&A postauksen🙌. Suomeksihan se on siis kysymys ja vastaus. Haluan kiittää hyviä kavereitani, jotka jakoivat minun kanssani nämä kysymykset ja nyt pääsen vastailemaan niihin. Kerro ihmeessä sinäkin näihin kysymyksiin omia vastauksiasi, jos siltä tuntuu.

Inhokki kouluaine?

Minulla ei ole sinäänsä mitään ainetta koulussa jota vihaisin, mutta Englanti ei ole mikään mieluisin. En tiedä lasketaanko sitä jos välillä fysiikan tunneilla masentaa, se itse tunti. 

Minkälaisia kirjoja tykkäät lukea?

No aika monenlaisia lähinnä romantiikka, draama ja sellaisia toiminta kirjoja. Fantasia kirjat ovat yhtiä suosikkejani.

Minkälaisia leffoja tykkäät katsoa?

Tähän kysymykseen on suunnilleen samanlainen vastaus kuin edelliseen. Romantiikka, draama ja fantasia leffat. Pari suosikki leffaani ovat: Beauty and the beast, Cinderella ja Twighlit: it.

Mihin lukioon aiot hakea? 

Tähän kysymykseen on vähän vaikea vastata, sillä siihen on vielä muutama vuosi kun haen lukioon. Olen ajatellut jotain perus lukion tapaista. Toisaalta haluaisin sellaiseen lukioon, jossa olisi jonkilainen tanssilinja. 

Mihin ammattiin haluaisit?

En tiedä tällä hetkellä. Pienempänä ja lähi vuosina olen halunnut lääkäriksi, mutta olen alkanut miettimään olisiko se kumminkaan ihan mun juttu. Psykologin ammatti ois aika kiinnostava. Vai onko se edes ammatti? Onneksi sitä ei vielä tarvitse miettiä mitä sitä tekisi ammatiksi.

Mihin maahan haluaisit mennä, jossa et ole vielä käynyt?

Ehdottomasti Amerikkaan. New York, San fransico ja Los Angeles on ollut pitkään sellaisia, minne olen haaveillut meneväni.

Mistä tykkäät vuodenajoista ja mistä et?

No talvessa tykkään siitä kun lunta, jos sitä on. Tällä se nimittäin vaihtelee. Sekin on ihanaa talvessa, kun tulee kotiin ulkoota ja menee saunaan. Talvessa en kumminkaan pidä siitä että pitää pukeutua tuplasti enemmän kuin kesällä. Silloin vain toivosi olevan kesä.

Keväässä parasta on se kun jäät ja lumet alkavat sulamaan. Silloin tietää kesän tulevan sekä ei tarvitse pukeutua niin paksuihin vaatteisiin. Loska ei ole kuitenkaan kiva asia ja se ainainen odotus kesää kohtaan on ikuista. 

Kesässä kaikki on parasta! Eihän siitä nyt edes voi olla mitään huonoja puolia. Tietenkin loppu kesän lämpö on parasta ja ulkomaan matkat kesälomalla. Ulkona oleminen ja uiminen on parasta ikinä. Ja itsestään se sää. Paitsi jos sataa vettä.

Syksy on ihanaa aika, vai minkä muunkaan takia minun blogini nimi olisi Syksyn Tyttö? Tarkemmin voit käydä katsomassa syksyn lempi asioista postauksesta. Ainoa huono asia syksyssä on se kun talvi tulee ja kokoajan vain sataa vettä tai on harmaata. Joulunkin odottaminen on vähän hankalaa näin jouluihmiselle.

Mihin aiot päästä opiskelemaan?

No tähän kysymykseen on vaikea vastata. Ja niinkuin sanoin, en tiedä edes vielä mihin lukioon haluaisin. Mutta ehkä johonkin lääketieteelliseen tai jonnekkiin kiinostavaan paikkaan kumminkin.

Hankitko isompana lemmikin?

Noo, se vähän vaihtelee. Haluaisin ehkä isona omistaa koiran. Mutta opiskelu aikoina, ei onnistuisi minulta sellainen. Luultavasti hankin, mutta en ole vielä ihan varma.

Mistä jäätelöstä tykkäät?

Vanilja on oma ykkös suosikki. Suklaa ja mansikka ovat kanssa hyviä. En kauheasti ole sellaisia "kaikki makuisia" ihmisiä, mutta jotkut ovat ihan hyviä.

Onko sinulla joitain kirjoja jota luet tällä hetkellä? Mitä niissä tapahtuu? 

Tällä hetkellä luen kahta kirjaa. Päällimäisemä olen lukenut John Green: in Tähtiin kirjoitettua virhettä ja toisena Nicola Yoon Kaikki kaikessa. Tähtiin kirjoitetussa virheessä tällä hetkellä, Hazel (päähenkilö) ja Augustus Waters ( tuleva poikaystävä ) ovat Amsterdamissa ja he ovat Peter van Houtenin( kirjasa oleva kirjailia) irtisanotun assistentin Lidewjin kanssa Frankin suvun museossa.

Kaikki kaikessa kirjassa olen menossa aika alussa. Tällä hetkellä päähenkilön (Madeline Whittier) on kotiloulun arkkitehtuuri tunnilla ja sen oppiaineen opettajaa on katsomassa Madelinen pienoismallia kaupungin ytimestä, missä on erilaisia putiikkeja ja kahviloita.

Jos saisit vaihtaa nimesi, mikä se olisi?

Tätä on ehkä vähän vaikea sanoa tälleen heti, mutta mikä nyt itseni mielestä sopisi minulle ja mistä minä pitäisin itselläni niin varmaankin Iida tai Ida. Yhdellä tai kahdella i:llä.

Kuka on suosikki tubettajasi?

Ehdottomasti ja 100% Mmiisass. Se on sellainen ihana päivän piristys ettei mitään rajaa. Miisan videoista tulee aina yhtä hyvä mieli ja edelleen kun katson lauantai iltaisin Miisan Rottia ja Ruokaa my dayn, niin kyllähän sieltä tulee minulle kunnon nauruhepuli. Viime vuonna aina kun tuli lopputunnari katselin sitä hymyillen ja vaikka tämä kuulostaakin tyhmältä: Sanoin aina ääneen "Mmiisasisthebest." 

Mitä toiveita sinulla on tälle vuodelle?

Tämä kysymys tuli aika äkkiä ja tähän on ehkä jopa vähän vaikea vastata. Tältä vuodelta minulla ei ole kauhean kummosia toiveita, kuin nämä: Mennä uudestaan Puiun leirille, päästä tubeconiin, toteuttaa mahdollisimman paljon itseään & olla onnellinen.






Kommentit

Suositut tekstit