Finland- Sisustus tag 🇫🇮🌸

Moi!

Olen halunnut jo aika pitkään tehdä sisustukseen liittyvän postauksen, mutta en ole vielä keksinyt minkä. Tuossa yksi päivä sain kumminkin idean tehdä sisustus tägi aiheisen postauksen. Ideana on siis, että keksin omasta päästäni päälauseita joille koitan keksiä jatkoa, oman sisutusmakuni mukaan. Eli mietin vähän miltä minun sisutuskeni näyttää ja mitä mieltä olen eri trendeistä.

Jos minulla olisi 1000 euroa ostaisin, ...

ison taulun, pari huone kasvia, uudet verhot ja uuden lampun sekä lisää säilytys laatikoita. 

Kolme pääväriä sisustuksessa mielestäni on...

Valkoinen, harmaa ja pastellin sävyistä vaaleanpunainen. 

Huonekasvit ovat tärkeitä sisustuksessa, koska... 

Ne tuovat elon tuntua huoneeseen ja silloin se ei ole niin tylsä. 

Yksi esine josta luopuisin huoneestani on... 

lamppuni jossa on edelleen disney prinsessoja. Vihaan lamppua yli kaiken koska se ei sovi yhtään huoneeseeni ja kun tanssin käteni osuvat koko ajan lamppuun. 

Sisustus trendi jota en ymmärrä on... 

oranssin värillä maalaaminen osa seinistä huoneessa. 

Katson sisustus vinkkejä... 

Netistä ja youtubesta. Seurailen monia sisustus bloggaajia ja yritän ottaa niistä neuvoja omaan sisutukseeni ja siihen, miten saan huoneeni näyttämään minulta.

Tässä oli nämä täyte lauseet, jotka keksin. Näihin saa vastailla itsekin kommenteissa, jos haluaa. Keksin tämän koko Idean aika äkkiä, joten olisi kiva kuulla teidänkin mielipide tästä.

Minun täytyy kiittää teitä. Kiitos todella paljon teille kaikille siellä ruudun toisella puolella. Kiitos siitä, että te luette minun höpötyksiäni päivästä toiseen. En välillä edes voi ymmärtää sitä miten noin moni ihminen jaksaa lukea juuri minun postauksiani. Kiitos myös siitä, että olette kommentoineet postauksiini. Siitä tulee aina niin järjettömän hyvä fiilis, kun luen teidän kommentteja. Pari päivää sitten sain yhden kommentin toisiksi uusimpaan postaukseen. Se oli todella sydäntälämmittävä. Kiitos hänelle, joka sen kommentin laittoi sekä kaikille muillekin.

Laittakaa ihmeessä kommenttia, jos haluatte lisää tälläisia postauksia jatkossakin. No mutta ihanaa lauantai Iltaa ja pitäkää kiva viikonloppu! 🌸









Kommentit

Suositut tekstit