Mistä minä saan inspiraatiota?



Mitkä asiat inspiroivat minua bloggaamaan? Mitkä asiat antavat minulle motivaatiota? Mitkä asiat insiroivat minua? Tänään pohdin sitä, mistä minä saan inspiraatiota elämääni.

Internet tai oikeastaan instagram on se paikka, josta saan suurimmaksi osaksi inspiraatiota. Instagramissa seuraan monia julkisuuden henkilöitä ja tubettajia sekä bloggaajia. Sisällöntuottajat ovat laajalta osin sellaisia, joilta saan inspiraatiota. Pääosassa heidän laadukaat ja värikkäät kuvansa antavat minulle inspiraatiota.

Valoisat ja aurinkoiset kuvat antavat minulle inspiraatiota kevääseen ja voimaa odottaa kesän tuloa. Tälläisistä kuvista saan inspiraatiota myös blogi- ja instagram postauksiin. Sisällöntuottajat joita seuraan mm. youtubettajat ja bloggaajat ovat motivoivia henkilöitä ja he antavat minulle inspiraatiota heidän omilla olemuksillaan instagramissa.

Pidän sisällöntuottamisesta ja minun mielestä se on todella kiinostavaa ja ihanaa. Ihailen tiettyjä tubettajia ja bloggaajia, jotka tubettavat tai bloggaavat intohimoisesti ja he ovat positiivisia. Haluaisin ehkä tulevaisuudessa tehdä jotain sen tapaista ja minun mielestä tuo on todella siistiä. Tämän takia ihailen bloggaajia ja tubettajia ja saan heistä inspiraatiota paljon. Se, mitä he tekevät saa minut uskomaan, että voin itsekin jonain päivänä löytää sen haluamani. Heidän ansiosta uskon enemmän unelmiini.

Youtubesta saan inspiraatiota Diy- videoista. Värikkäät ja hienosti tehdyt ja laadukkaat videot antavat minulle inspiraatiota. Youtubessa aihevideot ovat minun suosikkeja. Tykkään katsoa niitä ja aina välillä saan niistä inspiraatiota. Mietin: Kuinka rohkeita he ovat, kun kertovat henkilökohtaisista asioista tai sellaisista asioista, joista ei paljoa puhuta? Ihailen youtubettajia rohkeudesta ja saan inspiraatiota paljon aihevideoista juuri esimerkiksi blogiin.

Kuvat ovat minulle yksi suuri inspiraation lähde. Missä ne sitten tulevatkaan vastaan. Instagramissa tai sitten vaikka omat ottamani kuvat. Kuvissa tykkään eniten valaistuksesta ja siitä, miten kuva on otettu. Laadukaat kuvat ovat aina hyviä. Suosikki kuvani ovat vuodenaika teemaisia ja niiden lisäksi pidän todella paljon henkilökuvista ja yksityiskohtaisista kuvista.


Kaikki inspiraationi lähde ei todellakaan keskity vain kuviin ja internettiin. Ei todellakaan. Otetaan nyt vaikka esimerkiksi blogi. Nämä postaukseni eivät ole syntyneet todellakaan pelkkien instagramin kuvien pohjalta. Pienenä sivutekijänä voivat olla tietysti auringonkukka kuvat, muttei todellakaan kokonaan. Erilaiset tilanteet joita elämäni aikana olen kokenut toimivat blogi postauksille inspiraation lähteenä. Esimerkiksi. Haaveista voi tulla totta! ja Olenko minä hyvä juuri näin? postaukset ovat sellasia postauksia, joista olen oman elämäntilanteeni pohjalta saanut inspiraatiota kirjoittaa teille.


Mieleenpainuvat kokemukset elämäni varrelta tuovat minulle inspiraatiota blogi postauksiin.
Vaikkakin minulle olisi tapahtunut jokin vähän ikävä kokemus saan innoituksen siitä elämäntilanteesta ja kirjoitan postauksen. Jotenkin sen voima on niin suuri ja mietin juuri esimerkiksi että voin saada blogissa apua siihen elämäntilanteeseen tai joku voi saada vertaistukea.


Olen aika monesti kirjoittanut blogissani tunteistani ja kuulumisia kirjoitan aika usein juuri sen vuoksi, että saan mieltäpainavat asiat pois päästä ja taakkani kevenisi. Samalla aina silloin tällöin toivon, että joku pystyy auttamaan minua tai, että joku saa vertaistukea kirjoituksistani.

Elämä ja sen varrella olevat niin kokemukset kuin ihmisetkin sekä musiikki ovat minulle niitä inspiraation lähteitä ja saan niistä motivaatiota.




Kommentit

Suositut tekstit