Kielimatkalle kesällä 2020

Minulla on teille jännittäviä uutisia. Tämä asia tulee muutamaan elämäni ja olen tästä erittäin innoissani, koska pääseen kehittämään itseäni. Pääsen kehittämään itseäni englaninkielessä ulkomailla. Lähden ensi kesänä nimittäin kielimatkalle Englantiin! Olen tästä niin innoissani, että on ollut vaikeaa pysyä tästä hiljaa blogissa ja instagramissa ennen tätä postausta.

Noin kahden vuoden ajan olen halunnut kehittää minun englanninkielen taitoa. Tämän kahden vuoden aikana olen miettinyt sitä vaihtoehtoa, että lähtisin joskus kielimatkalle. Noin kaksi vuotta sitten se tuntui vielä liian kaukaiselta ajatukselta ja toisinaan olen jättänyt iden pöytälaatikkoon.

Tämän vuoden aikana olen miettinyt ahkerasti kielimatkaa ja sen huonoja sekä hyviä puolia. Olen myös etsinyt itselleni sopivaa kohdetta, jonne voisin lähteä kielimatkalle. Viime kesänä mietin Englantia ja New Yorkia kielimatka kohteina. Loppupelissä New York tuntui vähän liian suurelta askeleelta, joten päätin lähteä Englantiin kielimatkalle.

Tämän päätöksen jälkeen mietin, minne kaupunkiin Englannissa haluaisin lähteä kielimatkalle. Varasin kielimatkani EF;n kautta. Vaihtoehtoinani olivat Brighton, Hastings ja Oxford. No kaikkien mutiken kautta päädyin siihen tulokseen, että haluan lähteä Brightoniin kielimatkalle. Brighton näyttää kauniilta ja luettuani kirjasarjan nimeltä- Girl Online halusin ehdottomasti matkustaa juuri Brightoniin.

Tässä sitä nyt ollaan ensi vuonna menossa kielimatkalle! Pakko kyllä myöntää, että minua jännittää todella paljon. Eniten minua jännittää se tulenko saamaan kavereita ja se, miten pärjään ulkomailla omilla englanninkielen taidoillani.

Vaikka minua jännittää kielimatka ja myös ehkä vähän pelottaa olen todella innoissani. Pääsen tapaamaan uusia ihmisiä, kehittämään englanninkielen taitojani ja ennen kaikkea luomaan mahtavia muistoja ja kokemuksia. Onko siellä joku, joka on käynyt kielimatkalla? Jos on, arvostaisin todella paljon, jos voisit kertoa joitain niksejä kielimatkoihin liittyen.

💛: Syksyn Tyttö

Kommentit

Suositut tekstit