Jos saisit muuttaa kolme asiaa maailmassa, mitkä muuttaisit? || Vastailen seuraajien lähettämiin kysymyksiin

Kevään alkaessa on oikein sopiva aika vastailla jälleen kerran teidän lähettämiin kysymyksiin. Olen odottanut tätä todella kauan ja nyt on sopiva hetki siihen. Kiitos kaikille kysymyksistä, joita olette lähettäneet. Eiköhän vain mennä kysymysten pariin.

Mihin hait yhteishaussa?

Hain yhteishaussa ensimmäiseksi Helsingin yliopiston Viikin normaalikoulun lukioon. Toisena hain Oulunkylän yhteiskouluun ja kolmanneksi hain Töölön yhteiskouluun. Neljäntenä hain Tikkurilan lukioon ja viimeiseksi vaihtoehdokseni laitoin Medialukion.

Pelottaako sinua, että miten tulet pärjäämään kielimatkalla?

Alkuun pakko kertoa, että jouduin perumaan kielimatkan pitkän pohdinnan jälkeen. Päädyin tähän tulokseen vanhempieni kanssa.

Mutta pakko myöntää, että kyllä minua vähän pelottaa se, miten tulisin pärjäämään kielimatkalla. Kielet eivät ole olleet itselläni ikinä vahvuuteni. Sen vuoksi pelottaa, miten tulisin pärjäämään kielimatkalla kielitaitoni kanssa. Koko matka jännitti minua ja omillaan oleminen kielimatkalla pelottaa minua jonkin verran.

Jos saisit muuttaa kolme asiaa maailmassa, mitkä muuttaisit?

Vaikea, mutta ihana kysymys. Kun olin pienempi halusin aina, että kaikki sodat loppuisi ja, ettei maailmassa enää sodittaisi. Äkkiä tulee mieleen myös, että haluaisin, että kaikki suhtautuisivat ympäristöasioihin yhtä vakavasti. Ne ovat tärkeitä! Kolmantena haluaisin, että ihmiset uskoisivat enemmän itseensä ja edistäisivät omaa intohimoaan. Mielestäni on tärkeää uskoa itseensä.

Minkä ikäinen olet ja missä kuussa olet syntynyt?

Olen tällä hetkellä 15-vuotias. Olen syntynyt joulukuussa, joten täytän tänä vuonna vielä 16.

Mikä on unelmasi?

Tällä hetkellä unelmani on uskaltaa toteuttaa instagramiin ja tänne blogiin enemmän sisältöä. Unelmani on, että vanhempana voisin luoda instagramiin ja blogiin päivittäin sisältöä ja tehdä tästä toinen duuni. Sen lisäksi unelmoin siitä, että oppisin tuntemaan itseni paremmin.

Tähän kysymykseen on hyvä lopettaa tämä postaus. Haluaisin kuitenkin vielä kysyä, mikä sun unelmasi on tällä hetkellä? Olisi tosi kiinostavaa kuulla, joten kertokaa ihmeessä. ❤️

Kommentit

Suositut tekstit