Mistä sä oot onnellinen? || huhtikuun onnellisuushaaste

Mietittekö te ikinä, mistä asiasta tai asioista olette elämässä juuri sillä tietyllä hetkellä onnellinen? Onnellisten asioiden ja kiitollisuuden aiheiden miettiminen tekee tosi hyvää. Minulle ainakin. Se saa arvostamaan elämässä olevia asioita ja pieniä hetkiä.

Listaamalla ylös tai miettimällä näitä asioita itse olen oppinut näkemään niitä asioita, mistä oikeasti pidän ja, mitkä tekevät minut onnelliseksi. Se hahmottaa jonkin verran sitä, mitä asioita haluan säilyttää elämässäni, kun suuntaan kohti omannäköistä elämääni.

Tällaisia onnellisuushaasteita on pyörinyt instagramissa välillä, mutta keksin itse tähän kyseiseen onnellisuushaasteeseen omat säännöt. Tämä menee niin, että jokaiselta huhtikuun viikolta mietin/keksin kolme asiaa, joista olen onnellinen. Kertokaa postauksen kommenteissa yksi (tai miksei vaikka useampikin) asia, josta sä oot just nyt onnellinen.

Ja tässä olisi minun vastaukseni onnellisuus haasteeseen:


Mistä olen onnellinen?

Viikko 14, päivät 30.3-5.4

Hyvästä pätkiskakusta, jonka leivoin siskoni kanssa.
Hoidin kesätyöhaastattelun reippaasti netin välityksellä.
Pienistä kävelylenkeistä hyvässä säässä itsekseni ja seuran kanssa.

Viikko 15, päivät 6.4-12.4

Aivan ihanasta ja hyvästä säästä ulkona.
Uuden Päivän katsomisesta toistolla.
Ihanista ja hauskoista hetkistä siskoni kanssa.

Viikko 16, päivät 13.4-19.4

Marianne Lehikoisen podcastista ja Dream Talk TV - ensimmäisestä jaksosta, jotka toivat minulle aivan uutta energiaa ja uskoa omaan elämääni.
Uusista ideoista ja ajatuksista blogiani varten.
Olen onnellinen siitä, että arvostan elämäni hyviä hetkiä.

Viikko 17, päivät 20.4-26.4

Lämpimästä säästä ulkona.
Lempibiisieni popittamisesta täysillä.
Hetkistä, kun voin tehdä blogiani ja instagramia sekä katsoa Uutta Päivää. 

Viikko 18, vain päivät 27.4-30.4

Omasta asenteestani ja siitä, että uskon unelmiini.
Pian on vappu.
Videopuhelusta ystäväni kanssa.


Kommentit

Suositut tekstit