Kuulumisia ja kevään ensi havaintoja☀️🙏🏻

Heips!

Onko teidän viikko ollut kiva? Itselläni on ollut mukava viikko, vaikka vähän stressin täytteinen. Täällä minulla päin on porottanut aurinko täydeltä taivaalta jo usemman päivän ja toivoisin vain näiden aurinkoisien päivien jäävän. Lehdissä ja sää tiedotteissa ollaan kumminkin luvattu kohta taas kylmempää kautta. Inhottavaa, mutta täytyy vain nauttia näistä päivistä täysillä ja ottaa auringosta kaiken irti.

Viimeviikon maanantaina meillä päin oli vähän päälle 10 astetta lämmintä ja se olikin sen viikon lämpimin päivä. Muinakin päivinä oli ihanan lämmintä varsinkin keskiviikkona, kun kävelimme kaverieni kanssa uinnista koululle viimeviikon keskiviikkona. Meillä on siis tässä jaksossa liikuntaa keskiviikkoisin ja myös torstaisin.

Minulla oli aika pitkä tauko toisesta tanssistani, jota olen harrastanut nyt vähän yli kaksi vuotta. Show tanssi treenit alkoivat taas jonkun kolmen viikon tauon jälkeen viimeviikon torstaina ja pakko kyllä myöntää, että tuli hyvä mieli. Harvemmin sitä tulee jaksettua ottaa hyvän asenteen treeneihin mentäessä silloin, kun ollut neljän päivä.

Pakko nyt sanoa, että tulee niin kesäinen ja ihana fiilis, kun näen tuolla koulussa ja kaduilla ihmisten kävelemässä farkkutakeissa ja huppareissa. Siitä tulee sellainen tunne, että kyllä se kesä vielä sieltä tulee.

Onko teillä mitään kesäloma suunnitelmia? Itse menen kaverini kanssa tänäkin vuonna sinne Puiun leirille ja vielä kesäloman jälkeen Tubeconiin. Kesäloman alussa meidän kaveri porukan olisi, myös tarkoitus mennä Linnanmäelle pitämään hauskaa. Tottakai sen päivän pitää olla lämmin ja aurinkoinen, jotta illalla voi lähteä onnellisena sieltä. Yksi muukin kesäloma suunnitelma minulla on, mutta en voi vielä paljastaa sitä.

No mutta en ole vielä kysynyt teiltä, miten teillä menee? Itselläni menee hyvin. Olen onnellinen ja se on itselleni tällä hetkellä tärkeintä. Tietenkin mietin joka päivä koulua ja sitä tulenko saavuttamaan haluamani keskiarvon kevään todistukseen. Viime vuonna se oli tasan yhdeksän ja ysin tuntumassa haluaisin sen tänäkin vuonna pysyvän. Sain tietää maaliskuussa, että saan kympi Maantiedosta todistukseen. Ihmetyin siitä itsekkin ja mantsan opettajani kysyi silloin minulta, että uskonko pystyväni tähän? Olin hämilläni ja vastasin kyllä. Kukapa ei haluaisi saada kymppiä todistukseen?

Mitkä kengät sinulla on kesälle tai mitkä kengät aiot ostaa kesää varten? Kulkiessani kaduilla ja kauppakeskuksissa näen useimmilla vastaantulijoilla Adidaksen tai Niken kengät. Nimenomaan Niken kengistä ne mustavalkoiset. Tunnustan nyt, että itsellänikin on ne Niken mustavalkoiset kengät. Onhan ne nyt herranen aika siistit!


Minua ihmetyttää kyllä se miten ihmiset ovat olleet T-paidoillakin tämän parin viikon aikana ulkona. Itse en pystyisi olemaan ilman farkku- tai nahkatakkia ulkona. Onneksi sentään joillakin ihmisillä on joku farkkutakki mukana.

Tykkäättekö te muuten uimisesta? Minä pdän siitä, mutta uin aika harvoin. Talviturkinkin sain heitettyä viimevuonna vasta kesäkuun viimeisinä päivinä. Oletko sinä heittänyt tänä vuonna talviturkkia? Tuosta uimisesta ja talviturkin heittämisestä tuli juuri mieleen avantouinti. Onko kukaan teistä ikinä kokeillut sitä? Minä en, enkä ikinä aiokaan kokeilla. Pelkkä ajatuskin jääkylmästä vedestä saa minut naurahtamaan.

Tässä lähi aikoina olen alkanut kiinostumaan Bujoilusta ja siitä harrastuksena.Tästä pääset yhteen suosikki bujoiliani bujo videoon. Näissä bujo videoissa siis suunnitellaan tyhjään vihkoon jokaiselle kuukaudelle sellainen oma kalenteri itse. Viikko sitten, kun olin yhden ystäväni kanssa shoppailemassa ostin pari kynää, joita käytetään bujoilussa aika paljon. Bujo on lyhyesti sanottuna itsetehty kalenteri, joka on lyhenne Bullet Journalista. Olen innostunut tästä ideasta ja olen itsekin kokeillut luonnostella erilaisia Mood & Habits Trackereja.

Kohta on muuten vappu. Onko teillä suunnitelmia vapulle? Minä menen ehkä perheeni kanssa isovanhemmilleni ja vappupävänä pitäisi olla Hip Hop tanssi treenit, mutten tiedä haluaisinko mennä sinne. Meillä alkaa lähestymään kevätnäytös ja sen takia tanssin opettajamme haluaa meille ylimääräisen tanssi kerran, vaikka meillä ei pitäisi olla vappu päivänä oikeasti treenejä. No ymmärrän sen ihan hyvin, etä opettajamme haluaa esityksen olevan näytös valmis.

Jos sinun pitäisi kuvailla elämääsi tällä hetkellä neljällä sanalla mitkä ne olisivat? Minun olisi varmaan kiireinen, blogi, kesäloma ja Uusi päivä. Ihanaa viikonloppua ja päivänjatkoa kaikille! Ja hei, muistakaa rentoutuakin välillä.😊







Kommentit

Suositut tekstit