Kiitos, Kiitos..|| Kiitos just teille!❤️

Ihanaa iltaa!

Tajusin pari päivää sitten, etten ole kiittänyt vielä kertaakaan teitä siitä mitä teette minun hyväksi. Luette minun blogipostauksia, kommentoitte niihin välillä, tykkäilette minun kuviin instagramissa @syksyntyttoblog ja ylipäätään siitä, että olette olemassa.

Alusta lähtien siitä, kun aloitin bloggaamisen, te siellä ruudun toisella puolella olette olleet minulle tärkeitä. Kun silmäilen aina vanhoja blogipostauksia ja luen kirjoittamiani kuvatekstejä instagramissa minulle tulee todella kiitollinen olo.Tulen kiitolliseksi siitä, että te arvostatte kirjoittamiani tekstejä ja vieläpä tykkäätte niistä. Kiitollisuuden tunne valtaa minut ja se on yksi syyni miksi olen onnellinen blogistani.

Te lukijani, kaverini tai miksi nyt ikinä haluattekaan teitä minun kutsuvan olette motivoineet minua. Vaikena aikoinani voin tulla aika avoimesti puhumaan teille huolistani ja minun ei tarvitse pelätä, että minut hylättäisiin. Tätä kuulostaa höpsöltä sanoa, mutta kun joskus luen kirjoittamiani postauksia esimerkiksi. Olenko minä hyvä juuri näin? Aloin miettimään kuinka jaksatte kommentoida postauksiini ja ylipäätänsä lukea näitä. Tiesin jo melkein heti alussa, ettei näyttökertojen ja kommenttejen saanti ole se tärkein juttu ja niihin ei pidä vain kiinnittää huomiotaan liikaa.

En ole vielä mikään kovin hyvä bloggaaja ja kirjoittaja, mutta toisaalta koko ajanhan me tässä kehitytään vai mitä?

Se että näyttökerrat kasvavat joskus uusimmisani postauksissa pitkälle, motivoi minua kirjoittamaan postauksia yhä uudestaan.

Älkää käsittäkö tätä siis väärin. En todellakaan kirjoita näitä postauksia siksi, koska näyttökertani ovat olleet korkeita. Kirjoitan postauksiani siksi, koska haluan kehittyä kirjoittamisessa ja haluan jakaa omia mielipiteitäni eri asioista maailmalle ja nettiin. Jottta minä voisin ehkä jopa tulevaisuudessa vaikuttaa joihinkin asioihin blogini ja mielenkiintoni kautta. Haluan olla täällä mahdollisimman puhtaasti avoin, enkä halua ikinä valehdella teille. Se on vain yksi asia minkä takia rakastan tätä ja teitä.

Kaikesta tästä tulee vain niin järjettömän hyvä mieli! Tämä blogi on ollut matkassani ensiviikollani jo kahdeksan kuukautta. Hullua miten aika rientä niin nopeasti! Kohta tulee varmaanjo vuosi täyteen ja sitten voimme keksiä yhdessä jonkun spessumman postauksen.

Haluan perjaatteessa sanoa teille kaikille vain suuren KIITOKSEN Olen onellinen, että voin jakaa kertomukseni juuri teidän kanssa. Kaikkia tunteitani joita tunnen ei vain voi pukea sanoiksi, mutta sanottaisiko nyt näin, että elämäni aikana olen halunnut tehdä jotain kivaa työtä johon pystyy sitoutumaan ja siitä tulee toisille hyvä mieli. Olen onnistunut siinä itseni mielestä aika hyvin.

Kommenttinne mitä olette kirjoittaneet postauksiini ovat olleet aivan ihania. Niin lämpimiä sanoja ja hyviä vinkkejä pyytämiini ongelmiin. Ne lämmittävät sydäntäni ja saavat  minut aina niin iloiseksi ja onnelisiksi. Ylipäätänsä se, että saa oikeasti blogata ja kirjoittaa vapaasti on rentoa.

Kaikki ihmiset jotka mahdollistavat tämän ja motivoivat minua kirjoittamaan ansaitsevat minulta myös kiitoksen. Roosa Mononen, Sara Parikka & Zoe Sug ovat suurimpia idoleitani. He osaavat kirjoittaa todella hyvin ja ne ihanat persoonat osaavat piristää päivän kuin päivän.

No, kai tämä oli nyt tässä. Alan tästä nyt pikkuhiljaa tekemään iltatoimiani ja sen jälkeen eikun vain nukkumaan. Nukkumisesta tuli nyt mieleen. Kiinostaisiko teitä my day tyyppinen postaus kuvilla?Olen pitkään miettinyt sellaista postausta, muuten ole ollut vielä niin varma. Kiitos vielä kaikille ja pitäkää itsestänne huoli! Olette tärkeitä!









Kommentit

  1. kiitos kiitos vaan sinnekin kun jaksat väkertää näitä postauksia meidän iloksi My Day postaus ois ihana lukee joten antaa palaa :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kuulla, että pidät postauksistani.💛 Minulla on ollut kauan aikaa suunnitelmana tehdä My day- tyyppinen postaus ja nyt vihdoin Amerikan matkalla pääsen luultavasti toteuttamaan sen. 😄

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit