Finland- sisutus tag #2 🎀

Ihanaa iltaa!

Nyt saadaan jatko-osa minun ensimäiselle omalle sarjalleni. Eli tässä sarjassa keksin jatkoa täytelauseille omien ajatuksieni ja mielipiteiteni mukaan. Nämä täytelauseet ovat sisustusaiheisia ja ne käsittelevät mm. trendejä, sisustustuotteita- ja bloggaajia, sisustusesineiden ostamista ja sisustamiseen tarvittavan motivaation / inspiraation saantia. Sarjan ensimmäiseen osaan pääset tästä. Näihin lauseisiin saa itsekin keksiä jatkoa, jos haluaa.

Sitaattitaulut ovat mielestäni.. 

käteviä ja ihanan näköisiä. Niillä saa jotain eloa huoneeseen ja ne ovat oiva tapa täyttää seiniä ja pöytiä.

Tärkein asia sisustamisessa on mielestäni..

inspiraation ja motivaation saanti, koska jollei niitä ole ei kannata sillä hetkellä sisustaa, koska ei pitäisi sisustaa niin, että homman teko tuntuu pakolliselta.

Ihailen..

muissa sisustajissa sitä kuinka rohkeasti ja vapaasti he uskaltavat kokeilla kaikkea uutta.

Jos muuttaisin ja saisin ottaa vain yhden (sisustus)esineen mukaan huoneestani ottaisin..

oma tekemäni sitaatti taulun jossa lukee ''Just be yourself'', koska se saa minut muistamaan hyvät ja onnelliset hetkeni ja muistuttaa minua siitä kuka olen ja mitä haluan. 

Minun pitäisi ostaa seuraavaksi..

säilytyslaatikoita pieniä tavaroitani varten ja uusi lamppu, koska vihaan tämän hetkistä lamppuani, joka on ollut pienestä pitäen minulla.

Sisustukseni kertoo minusta..

tyylikkään ja rauhallisen puoleni. Käytän hillittyjä värejä sisustuksessa ja pidän esillä monia minulle tärkeitä asioita mm. kirjoja ja yhteiskuvia kaverieni kanssa. 

Aloitin sisustamaan, koska..

halusin tuoda esille enemmän omaa näkemystäni ja koska halusin saada huoneestani kivan ja minun näköisen.

Suhtaudun muiden mielipiteisiin sisustuksestani..

aika avoimesti, mutta välillä ne saavat minua miettimään omaa näkökulmaani.

Rakastan sisustuksessa eniten..

luova työskentelyä ja sitä, että voi toteuttaa itse sitä mitä haluaa.

Lempi sisustusliikeeni ovat..

Clas Ohlson, Seven art ja Ikea.






Kommentit

Suositut tekstit